کد خبر: 5156
تاریخ انتشار: 06 مرداد 1395 - 11:46
تعداد بازدید: 1151
صنعت ما: بازرس قانونی پرداخت الکترونیک پاسارگاد تاکید کرده است که اگرچه تعدادی اتومبیل برای اهدا در کمپین تبلیغاتی این شرکت خریداری شده بود، اما با توجه به تغییر نگرش مدیریت مجموعه در خصوص جذب مشتریان، خودروهای مذکور در معرض فروش گذاشته شده است!


به گزارش صنعت ما ایجاد و تبلیغ روش های مختلف اعطای جوایز به مشتریان، یکی از راههای مرسوم شرکت ها و مجموعه های مختلف خدماتی و تولیدی است که نمونه های مختلف آنرا می توان روی بیلبوردها و تبلیغات تلویزیونی شبکه های سیما مشاهده و رصد کرد.

از جمله جوایز مهم و قابل اعتنایی که به مشتریان ایرانی توسط شرکت های مختلف پرداخت می شد و رقم آن قابل توجه بود، تقدیم خودروی میتسوبیشی به شرکت کنندگان در جشنواره شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد بود که بر اساس تبلیغات آنها، 10 میتسوبیشی در هر ماه، به حاضران در قرعه کشی اهدا می شد.

اما پس از مدتی، تبلیغات در خصوص اهدا این خودروهای لوکس و شاسی بلند به مشتریان فروکش کرد و جوایز اهدایی، به مبالغی نسبتا معمولی و فاقد جذابیت های ویژه تبدیل شد. آخرین صورت های مالی اعلامی توسط حسابرس قانونی این شرکت، موضوع مختومه شدن ارائه این خودروها را حل کرده است.


در بخش تشریح پیش پرداخت های صورت گرفته توسط این شرکت، بازرس قانونی پرداخت الکترونیک پاسارگاد تاکید کرده است که اگرچه تعدادی اتومبیل برای اهدا در کمپین تبلیغاتی این شرکت خریداری شده بود، اما با توجه به تغییر نگرش مدیریت مجموعه در خصوص جذب مشتریان، خودروهای مذکور در معرض فروش گذاشته شده است!


در این صورت های مالی، همچنین با درج رقم 90 میلیارد ریال در مقابل هزینه های مربوط به پیش پرداخت کمپین مذکور در سال 93، اضافه شده است که در سال 94، رقمی در این زمینه پرداخت نشده است. البته در ستون دیگری که مربوط به اسناد پرداختنی تجاری این شرکت است، اضافه شده که مبلغ 3 میلیارد ریال باید بابت خرید از شرکت آرین موتور (نماینده میتسوبیشی در ایران) پرداخت شود.

با این اوصاف، مشتریان و علاقمندان به شرکت در جشنواره های پرداخت الکترونیک پاسارگاد، دیگر نباید منتظر اهدا میتسوبیشی باشند و به همان جوایز نقدی مرسوم، باید دل ببندند. /صبحانه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: