کد خبر: 129
تاریخ انتشار: 23 دی 1394 - 08:09
تعداد بازدید: 388
امروزه مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها موضوع مورد توجه کسب وکار بوده است و سازمان‌های بین‌المللی و غیرانتفاعی با برگزاری کمپین‌ها و تبلیغات خلاقانه به دنبال ترویج و ایجاد آگاهی هرچه بیشتر جوامع نسبت به این موضوع بوده‌اند.
امروزه مسوولیت اجتماعی شرکت‌ها موضوع مورد توجه کسب وکار بوده است و سازمان‌های بین‌المللی و غیرانتفاعی با برگزاری کمپین‌ها و تبلیغات خلاقانه به دنبال ترویج و ایجاد آگاهی هرچه بیشتر جوامع نسبت به این موضوع بوده‌اند.
در زیر تبلیغات و کمپین‌های موفقی را که در این زمینه انجام شده است می‌بینیم. این تبلیغات نوآورانه می‌توانند تا مدت‌ها ذهن افراد جامعه را معطوف به خود کنند و سازمان‌ها و جامعه را با این مسوولیت اجتماعی آشنا کنند.
کارگران ابزار نیستند.
تفاوت بین یک کارگر و یک انسان چیست؟ همه آنها شایسته حقوق انسانی هستند.
تبلیغات
اگر من پاندا بودم، بیشتر به من توجه می‌کردید؟
این تبلیغ توجه‌ها را به این مساله جلب می‌کند که باید به همه گونه‌های در معرض تهدید در کره زمین به یک اندازه توجه شود، نه فقط گونه‌هایی که از نظر ما جذاب هستند.
تبلیغات
آنچه دور ریخته می‌شود، برمی‌گردد
پس انداختن زباله به دریا را متوقف کنید.
تبلیغات
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: